| O nama | Pravilnik | Uslovi korišćenja | Politika privatnosti | Reklamiranje | Kontakt |
:: Charobnjak Forum ::
- Najopuštenija internet zajednica -
02:12:55, 10.Mar.2010. *
Trenutno pregledate forum kao gost (gošća), što Vam onemogućava da učestvujete u diskusiji, odgovarate na teme, postavljate nove, glasate u anketama, komunicirate sa ostalim članovima putem privatnih poruka i koristite razne dodatne funkcije koje su dostupne samo registrovanim članovima. Registracija je jednostavna, besplatna i traje jedan minut.
Za registraciju kliknite ovde, a ukoliko već imate registrovan nalog prijavite se.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom prijave.
 
   Početna   Pomoć Urednici Kontakt Prijavljivanje Registracija  


Stranice: 1    Idi dole
  Pošalji ovu temu  |  Štampaj  
Autor Tema: Pivo jača kosti. Živeli!
elenica
Moderator
Pričalica
*******
Van mreže Van mreže

Pol: Ženski
Lokacija: Beograd
Broj poruka: 798



« poslato: 12:02:26, 09.Feb.2010. »

Evo dobrih vesti za pivopije  smiley

Pivo jača kosti. Živeli!

Pivopije su dobile novo opravdanje - sadržaj silicijuma u pivu je toliko visok da njegova konzumacija u umerenim količinama može blagotvorno da utiče na zdravlje kostiju.

Nakon analize sadržaj silicijuma u različitim vrstama piva utvrđeno je da se najveća količina ovog hemijskog elementa, oko 56 miligrama po litru, nalazi u sortama pripremljenim sa ječmom i hmeljom, dok su bezalkoholne vrste piva najslabije obogaćene silicijumom.Naučnici tvrde i da da se najveći sadržaj silicijuma u pivu nalazi u obliku rastvorljive silicijumske kiseline H2SiO4, koju organizam lako apsorbuje.Silicijum je veoma važan za razvoj koštanog sistema organizma, tako da autori istraživanja smatraju da umereno konzumiranje piva može da potpomogne u lečenju osteoporoze.
"Ispitali smo sadržaj silicijuma u velikom broju sorti piva, i utvrdili uticaj polaznih ingredijenata i procesa pripreme na taj sadržaj.Najbogatije silicijumom su vrste piva pripremljene uz ječam i hmelj, dok pšenične sorte sadrže manju količinu tog elementa", komentarisao je istraživanje Čarls Bemfort, autor publikacije iz Kalifornijskog univerziteta u Devisu.

izvor-mondo
Sačuvana

Prijavite se na forum da biste mogli da vidite slike.
  Prijavljivanje ili registracija.
Prijavite se na forum da biste mogli da vidite linkove.Registracija ili prijavljivanje
Moj natal
  Pošalji ovu temu  |  Štampaj  
Stranice: 1    Idi gore
 
Prebaci se na:  


:: Development by Charobnjak ::
:: Sadržaj sa Charobnjak foruma ne može biti upotrebljen na drugim websajtovima bez pismene dozvole administratora ::
:: O nama | Pravilnik foruma | Politika privatnosti | Uslovi korišćenja | Kontakt | Marketing | Tim help | Urednici | Sitemap | Rezultati uživo ::
Copyright © 2008-2010 Charobnjak Forum | Sva prava su zadržana - All rights reserved | Powered by SMF 1.1.11 | Simple Machines LLC | SimplePortal

- Stranica je generisana za 0.163 sekundi sa 26 upita -