20. Maj, 2013.godine.
Loading...
Novo: <div style="background-color: none transparent;"><a href="http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_ticker/news_widget" title="News Widget">News Widget</a></div>

!!

Napomena

Dragi posetioci, da biste pisali na forumu morate biti registrovani. Registracija traje jedan minut.
Ako imate bilo kakav problem sa registracijom ili prijavom na forum, slobodno nas kontaktirajte. Želimo Vam prijatne trenutke na Čarobnjak forumu!

Tema: Mediteranski način ishrane je najzdraviji  

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Founder

  • System Administrator
  • *******
  • Poruke: Oborio sve rekorde!!
  • Pol: Muško
  • Lokacija: Tahiti opet :-)
  • Ugled: +60
  • Sad ništa ne može da nas zaustavi na putu do uspeha
    • Facebook
    • Twitter
Mediteranski način ishrane je najzdraviji
« poslato: 17:47:56, 21.Apr.2009. »
Mediteranski način ishrane je najzdraviji

Istraživači sa Mekmaster univerziteta u Hamiltonu u Kanadi (McMaster University) radili su kliničku studiju koja je trajala gotovo 60 godina, analizirajući prethodno objavljene naučne radove iz ove oblasti i nedvosmisleno su zaključili da je to mediteranska hrana, tj. mediteranski način ishrane.
Dr Sonja Anand, jedan od autora studije, smatra da je ovo najkompletnija studija do sada koja je pokazala kako hrana utiče na srčano zdravlje. Zaključeno je da su žitarice i povrće veoma dobri, dok su crveno meso i mesne prerađevine loši.

Nisu ipak nađeni dokazi o korisnosti pojedinih dijeta i njihovih dopuna. Tako na primer ne postoje pouzdani dokazi o korisnom dejstvu svih omega-3 masnih kiselina, o kojima svi toliko pričaju. One koje se nalaze u ribi imaju zaštitno dejstvo na srce, dok one u orasima nemaju takvo dejstvo. Takođe je dokazano da vitamini E i C koji se unose sa voćem i povrćem imaju zaštitni efekat na srce, dok nema dokaza da su ovi vitamini korisni u formi tableta.
U zaključku se navodi da ćemo najbolje zaštititi svoje srce ako u većim količinama unosimo povrće i hranu koja sadrži dosta mononezasićenih masnih kiselina, npr. avokado i koštunjave plodove. Savetuje se takođe redovno konsumiranje jedne caše crnog vina dnevno.

Studija je objavljena u časopisu "Archives of Internal Medicine" 13. aprila 2009. godine.


Izvor: Krstarica
Samo članovi foruma mogu videti slike.
Samo članovi foruma mogu videti slike.
Samo članovi foruma mogu videti slike.

Važno: Moje privatne poruke ne služe za pružanje tehničke podrške ili odgovaranje na vaša pitanja! Za svako vaše pitanje postoji adekvatan deo foruma.

Van mreže elenica

  • Moderator
  • *******
  • Poruke: 3 387
  • Pol: Žensko
  • Lokacija: Beograd
  • Ugled: +26
Odg: Mediteranski način ishrane je najzdraviji
« Odgovor #1 poslato: 18:10:38, 21.Apr.2009. »
za mene je riba zakon,  najbolja hrana  :) mada se treba hraniti sto raznovrsnije i zdravo znaci voce, povrce(vitamincici, mineralcici), riba

Van mreže volim forume :)

  • Redovni posetilac
  • **
  • Poruke: 118
  • Pol: Žensko
  • Lokacija: Daleko od rodnog kraja :(
  • Ugled: +1
Odg: Mediteranski način ishrane je najzdraviji
« Odgovor #2 poslato: 18:19:04, 21.Apr.2009. »
za zdrav nacin ishrane treba biti svastojed :D